Gedragscode voor cliënten, bezoekers, klanten en derden
Hieronder vindt u onze gedragscode. Deze geldt op al onze locaties. Hartelijk dank voor uw medewerking!
Respect voor elkaaris het algemeen uitgangspunt waarop onze gedragsregels zijn gebaseerd.
Wat u van ons mag verwachten:
Wij ontvangen onze patiënten en bezoekers vriendelijk en behandelen hen met respect.
Wij geven aandacht aan onze patiënten, luisteren naar hun wensen en tonen begrip en inlevingsvermogen.
Wij informeren onze patiënten op een eerlijke en begrijpelijke manier over de zorg die we verlenen.
Wij komen onze afspraken na.
Wij kijken kritisch naar onszelf, nemen feedback serieus en staan open voor verbetering.
Wij respecteren ieders privacy en gaan zorgvuldig om met informatie over onze patiënten.
Wat wij van iedereen verwachten:
Wij accepteren geen belediging, discriminatie, bedreiging, agressie, geweld, intimiteiten en/of seksuele intimidatie jegens wie dan ook.
U mag geen overlast veroorzaken voor anderen.
Alcohol, drugs, gevaarlijke voorwerpen en/of wapens zijn niet toegestaan in of rondom onze gebouwen.
Wij accepteren geen patiënten/ bezoekers onder invloed van alcohol/drugs, deze kunnen de toegang tot het gebouw worden geweigerd of weggestuurd worden.
Diefstal en vandalisme worden niet getolereerd.
In al onze gebouwen geldt een algeheel rookverbod.
Dieren zijn niet toegestaan in onze gebouwen, m.u.v. hulphonden.
Zonder toestemming van de directie is het niet toegestaan om te fotograferen, filmen en of geluidsopnamen te maken.
Wanneer iemand zich niet aan deze regels houdt, kunnen wij:
De politie alarmeren en/of aangifte doen.
Schade verhalen op de veroorzaker.
Overlastgevers uit het gebouw laten verwijderen.
Een ontzegging geven om de locatie nog te mogen betreden.